Effektiva

När klockan ringde klockan åtta i morse så började en numera vanlig morgon här hemma då Elwira vaknar och vi går upp och äter frukost, sätter på oss kläder och tar henne till förskolan. Hon har inte varit där sedan förra veckan eftersom hon varit lite förkyld.
Jag trodde det skulle vara kyligt i morse och hade inte kollat vädret så jag satte på mig och lillan alldeles för mycket kläder märkte jag när jag klev utanför dörren för det var varmt redan i morse och nu är det 22
Det var en glad tjej jag lämnade och jag fick knappt ta av henne ytterkläderna och sätta på henne inne tofflorna för hon ville springa iväg och busa direkt!

Efter jag varit och lämnat henne så var jag och M och köpte en carena resesäng, nu när vi snart får två känns det som något som kan vara värt att ha, så en sådan har vi in skaffat nu.
Efter vi köpt den var vi och handlade lite och på hemvägen gick jag förbi te boden och köpte lite gott te som jag var sugen på.
Jag blev superglad när jag såg att Espresso House ska öppna här i stan i en lokal som M och hans familj ville köpa för ett tag sedan. Jag älskar espresso houses alla godsaker så jag kommer garanterat att bli stammis där :-)

Nu ska jag fortsätta vara effektiv och få saker och ting gjorda, har lite små ärenden på stan och så måste jag posta brev mm. Skulle även behöva kolla igenom vad jag saknar som jag vill packa i BB-väskan.

Dags att kila iväg ut i solen och få lite fix gjort innan lunch och tills det är dags att hämta lilla älsklingen. Hej hopp :-)  





Postat av: Carolina

Låter som du har en härlig dag, hoppas den fortsätter så bra!

2009-09-09 @ 14:28:31
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: