Bm besök

Idag har jag varit på ett efterlängtat besök hos barnmorskan, har nämligen missat två stycken på raken då min barnmorska var sjuk en dag och jag den andra.
Så det var verkligen skönt att ha varit där i dag, för det kan ju vara mitt sista besök fram tills bebis vill komma.
Magen växer fint och mina värden var också bra så allt var bra. Huvudet ligger fortfarande vänt nedåt men är fortfarande lite ruckbart.
Igårkväll hade jag förvärkar igen men jag gick och la mig och har sovit som en stock hela natten som jag brukar, mycket skönt!

Vaknade minst sagt till liv på morgonen när jag promenerade i rask takt med min stora mage till barnmorskan. 
Var riktigt skönt att vara ute och gå i kylan för solen skiner så det var väldigt uppfriskande med luft, igår satt jag ju inne hela dagen så det var skönt att komma ut idag.
 Känner mig lite småfrusen nu så jag tror jag ska ta ett varmt bad nu och bara koppla av ett slag innan jag tar tag i dagen på allvar.
Idag blir min sista dag på jobbet och sedan går jag på mammaledighet på obestämd tid.

Ha en riktigt skön höstdag, och glöm inte handskarna ;-)


Postat av: Theresa

Hm.. stor mage? No way.. :)

Malkolm fixerade aldrig, han var ruckbar hela tiden. Nikolina var däremot fixerad.. Kram

2009-09-29 @ 10:47:00
Postat av: Ellinor

Ja nu är det inte lågtn kvar:)

2009-09-29 @ 10:57:20
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja det var riktigt kallt imorse!Jag tänkte inte på det så hade bara skinnjacka.skulle ha tagit min scarf och handskar med!Jag har jour här nu :)Kramar

2009-09-29 @ 11:00:30
Postat av: Louisa

Vad jobbar du med egentligen? Verkar jatte skont att komma och ga som man vill och vara mammaledig lite hit och dit. Nyfiken!

2009-09-29 @ 15:33:22
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hoppas att du har haft en bra sista dag på jobbet! Nu väntar det annat "jobb" för dig istället ;-) Spännande!

Kram Nina

2009-09-29 @ 20:34:36
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Erika

Louisa: Vet inte vad du menar med att komma och gå som man vill? det kan jag inte med mitt jobb iallafall, jag jobbar i en klädbutik och har jobbat "in i det sista" kan man säga eftersom jag har bf om en vecka.

Och vara mammaledig hit och dit?

2009-09-29 @ 21:24:13
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: