Avslappnade kväll

Är så tyst på kvällarna efter Elwira har somnat, är ju full rulle när hon är vaken och hon är överalt och ska göra precis allt som går att göra här hemma tror jag, en rolig sak som hon gärna sysselsätter sig med är att sätta på sig kläder och skor själv, inte alltid det blir rätt men hon tränar för fullt :-)

Jag tog en dusch efter Elwira nattats och har suttit och bläddrat i nya nummret av mama. Nu sitter jag redo i morgonrock och tofflor bänkad framför tv:n och ska äta smörgåsar och dricka te framför IDOL nu, mysigt!
Har tänt mina favorit ljus som jag fick från innerum, älskar dessa färger!
Sängen hjälptes vi åt att bädda rent i förut, älskar att krypa ner bland rena sängkläder och känna doften av nytvättat.
 Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, för jag behöver en riktig skönhetssömn känner jag och ladda med sömn inför bebisens ankomst. Skönt att kunna slappna av en kväll...

Underbara ljus från innerum som brinner länge, länge & skön läsning med nya mama

Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysigt! Ja, se till att vila ordentligt, för snart är det dags för dig hoppas jag :-)

Kram Nina

2009-09-30 @ 21:39:51
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: