True

Nu börjar jag verkligen bli sugen på ett par nya True känner jag! Har spanat in nya modeller under hela graviditeten och tänkt att jag skulle köpa mig ett par nya jeans när magen min försvunnit och det har den ju gjort. 
Bor i mina andra modeller från samma märke men ett par till att variera med skulle inte sitta helt fel.
Måste börja spana efter någon snygg modell/färg som jag vill ha & syster T åker till USA om inte alltför lång tid så då kanske det kan bli ett köp, för billigare summa dessutom. Har ju tjatat om det här märket ett antal gånger här på bloggen men de gör verkligen grymt sköna jeans och har inte på flera år hittat något bättre. de är lite som ID-sminket jag använder som jag inte heller hittat något bättre på flera år =)

Mitt favoritmärke när det gäller jeans; True religion

Postat av: Emme

Det gör du rätt i, det e du värd :)

Läängtar till jag själv kmr i mina jeans just nu får det bli tights i jeans look det e det närmsta jag kmr i jeans väg med bebis magen till slutet Hihi!!

2009-10-26 @ 11:27:00
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja, de är grymt snygga och sköna. David åker till NY snart (lilla lyckosten!) så han ska få köpa ett par till mig tänkte jag. Måste bara komma iväg och prova ut några så jag vet exakt vad jag vill ha!

2009-10-26 @ 12:08:01
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Emme

Tack detsamma! :-)

2009-10-26 @ 20:52:57
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: