Trött förmiddag

Idag har Ludwig inte alls varit sig lik, hela förmiddagen i stort sett har han varit grinig och ingenting har varit bra och han kom aldrig till ro. jag är faktiskt inte "van" vid barnskrik så jag blir helt slut i bollen av det, fast det blir väl dom flesta kanske.
 Tillslut somnade vi bägge i ungefär en timme och det var en välbehövlig stund för bägge vill jag lova!
Jag tror dock det kan vara så att han blir sur när mjölken kommer för fort när jag ammar också, hoppas bara inte han börjar bli sjuk nu! feber har han dock inte.
Efter vi sovit var klockan runt lunch dags och då kom snälla pappsen hit idag och kom dessutom med mat, jag var så trött så jag hade förmodligen ätit hämtpizza om det inte vore för pappas mat. TÄNK om man hade en personlig kock som lagade varje måltid varje dag- åh såå skönt, vilken dröm!

Pappa är ute och promenerar med Elwira nu och lilleman har somnat nu, så som han höll i gång i förmiddags behöver han verkligen sin sömn. Envis som tusan är han och jag vet inte hur han lyckas men han "klättrar" liksom på en och spjärnar emot med benen så han tar sig uppåt och stark som en liten oxe är han i nacken.
Det är en vaken liten gosse vi har här hemma och det är skönt att han växer och mår bra i övrigt, bortsett från hur han skrek i förmiddags då.

Nu känner jag mig dock mycket piggare än vad jag var i morse/förmiddags men jag tror jag måste besöka hälsokostbutiken och köpa några vitamin tillskott i förebyggande syfte, man blir ju även lite tröttare på hösten.

Nu ska jag tanka mig själv med en smörgås och proviva blåbär!



Postat av: Therese

Han verkar vara som Viggo han har hållit på och brottats sen han kom ut :) kram

2009-10-21 @ 15:01:39
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte dumt med lite extra vitaminer så här i höstmörkret :) Kram!

2009-10-21 @ 15:29:26
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Ingela

Usch ja, barnskrik är enormt uttröttande. Tortyr nästan, hehe. Du är inte ensam om att tycka så. Hoppas han inte håller på att bli sjuk lilla gubben!



Jag har lyxen - en personlig kock i form av David som nästan alltid lagar maten :-) Så skönt!



Hoppas kvällen blir mysig för er.

2009-10-21 @ 15:33:45
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Carolina

Det är jobbigt med gnälliga dagar, hoppas han är sitt vanliga jag snart igen! kram

2009-10-21 @ 19:33:42
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sandra

Alvin skrek nästan aldrig heller som bebis så det ska bli roligt att se hur bebisen i magen blir :) Om bebis är lik sin bror blir han väldigt lugn det första året sen vild :-)

2009-10-21 @ 19:59:44
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Josefine - Glamourmaman

Håller tummarna på att han inte börjar bli sjuk sötisen!



Men visst skulle det vara härligt med en personlig kock det tackar man ju inte nej till;-)



Hoppas du får lite lugn nu ikväll!



Kramar Josefine

2009-10-21 @ 20:15:50
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter smått jobbigt men tänk så snabbt tiden springer iväg så snart saknar du säkert det där babyskriket:) För att se det från den ljusa sidan. Appropå vitaminer så har du nu möjlighet att få recensera hälsokostprodukter från Bioform om du anmäler ditt intresse på Kidzine. Må så gott vännen.

2009-10-21 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: