Lördag med lite besök

Den här Lördagen har bara sprungit iväg! M jobbade idag fram tills på eftermiddagen så det har varit full rulle för mig här hemma idag, som det brukar vara med två små med andra ord :-) Blöjor ska bytas, mat ska fixas, ammar ofta och det ska busas en massa med Elwira och sedan försöka städa upp lite mellan varven så det är väl inte så konstigt att tiden går fort!

när m kom hem kom även hans näst äldsta syster C hit på besök tilsmmans med sin minsta son. Hennes son är bara någon månad äldre än elwira och det är kul att se dom små ihop för de är så söta :-)
C hade även med sig jättefina presenter till både Elwira & Ludwig, alltid lika gererös!

Är sur på mig själv som inte tog några kort när de var här idag, det var dåligt av mig :/ men förhoppningsvis träffar vi dom snart igen.

Ludwig blev 3 veckor idag- Grattis min lilla kille =) Nu ska jag rota fram något gott från skafferiet... Bye!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: