It's a Good Day

Idag är en bra dag och allt flyter på och min huvudvärk är borta- härligt! jag har haft problem med huvudvärk i flera år som kommer och går som jag kan få rätt ofta men sedan Elwira föddes så har det blivit mycket bättre. Men under bägge graviditeterna har jag haft en isittande huvudvärk i flera veckor men det hade förmodligen med just graviditeten att göra. men det är jobbigt med huvudvärk och jag har varit till läkare men ingen har kunnat gett något svar.

Vi har käkat lunch här hemma och nu har både Elwira & Ludwig somnat. Ludwig blev tydligen helt slut efter att ha gymmat lite i babygymmet på mage och efteråt fick han ett snabbt bad. Elwira somnar som alltid efter lunchen, hon har sina rutiner och fungerar ju som en klocka den där damen.
 Det är bra när bägge sover samtidigt för då hinner man med lite annat också.
De är duktiga mina två små och Elwiira är fortfarande varsam med lill brorsan sin.
Ludwig sover inte speciellt mycket på dagarna så det gäller att skynda sig på att göra saker när han väl sover :-) Skönt att han sover på nätterna dock men han vaknar ju så klart på nätterna och vill ha mat, men han somnar om efteråt. 

Idag kommer mina päron hit, funderar på om jag skulle göra ett ryck och slänga ihop en äppelpaj att bjuda på kanske, alltid trevligt att kunna bjuda på något gott. Och jag vet att mina föräldrar inte tackar nej till sånt ;-) 




Postat av: Emme

Vad härligt skönt att värken e över.

Ha en trevlig dag med föräldrarna o småttingarna :-)

2009-10-28 @ 13:00:47
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade jätte mycket problem med huvudvärk innan Alvin föddes men efter det har den knappt kommit tillbaka.. Men ibland får jag väldigt ont. Då är det riktigt jobbigt! Hoppas du blir av med din!

2009-10-28 @ 13:35:50
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: ullisar

sicka underbart synkade små barn du har, verkligen görskönt att läsa om hur du åtminstone får liite vila mellan varven! och jag hoppas såklart mina kommer bli likadana... :)



hoppas huvudvärken släpper. tycker otroligt synd om dig. är det nån form av hemsk migrän?

2009-10-29 @ 00:17:50
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: