Dagen som försvann

I dag har dagen gått i rasande fart och jag har nog glömt bort hur mycket tid det faktiskt tar med en mini här hemma :-) Allt går bara bra med lillkillen fast i natt hade jag en ganska jobbig natt då han inte alls ville somna om, det var två stora ögon mitt i natten som inte ville slockna.
Jag däremot slocknade nog när lillen blev nöjd för jag vaknade med han sovandes på mitt bröst och då äntligen kunde jag lägga ner han i sin spjälsäng och jag få sträcka ut mig i sängen och somna om.

Jag har faktiskt inte känt mig speciellt trött sedan födseln för redan direkt efteråt var jag uppe på benen och var förvånansvärt pigg. Men idag har känts som all trötthet smällde till på en och samma gång och jag har vandrat runt som en zombie hela dagen. Att blogga har varit helt uteslutet idag.
Har inte fått mycket gjort idag men har iallafall lagat mat och ätit, alla primära behov har iallfall hunnits med, fast lite extra sömn hade inte skadat idag.

Tänkte göra ett litet ryck strax och slänga in lite tvätt i maskin och hämta upp vinterjackor från källaren.
En dusch och sedan gå och lägga mig känns iochförsig mer lockande nu på stubben...
I morgon är en ny dag och förhoppningsvis med nya krafter


Trevlig kväll!

 Trött mama men pigg bebis =)

Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, ja livet är galet och härligt när man är mamma :-) Kram Nina

2009-10-13 @ 21:28:21
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jenny-Lee

GRATTIS I EFTERSKOTT, josse visade mig din blogg alldeles nyss. gud vad söta båda dina barn är, lycka till!! :D

2009-10-13 @ 21:40:29
Postat av: Therese

så söta ni är! Kramar

2009-10-13 @ 21:54:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Erika

Jenny-Lee: Tack så mycket! hoppas allt är bra med dig! Kramar

2009-10-13 @ 23:18:15
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Therese

Den här bilden är fantastisk jag kan inte sluta titta på er :) sötnosar

2009-10-16 @ 10:23:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: