Schyssta jeans


Jag äger faktiskt inga jeans från H&M men den här modellen såg riktigt schysst ut- me like! Gillar den tighta passformen och tvätten.Och de kostar inte mycket för att vara jeans 399:- som hittat. undrar hur de håller passformen?


Postat av: sandra

Jag har ett par jeans från h&m.. Tycker faktiskt dom har hållt passformen riktigt bra mot vad jag trodde.. Fast nu var det ett tag sedan jag kunde använda dom :)

2009-11-09 @ 20:30:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Helena J

För min del blir det liite häng i H&M-jeansen efter ett par dagar utan tvätt. :-/

Men håller med om att dessa såg bra snygga ut! Erfarenheten säger dock att de inte är likadana i verkligheten som på bild. Kolla i butik! :-)

2009-11-10 @ 08:59:56
Postat av: ullisar

problemet med "billiga" jeans är ju att tyget sällan håller formen. men visst finns det undantag!

2009-11-11 @ 22:28:07
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: