Rosa boardman

Jag beställde i somras det här regnstället från Didrikson som jag då tyckte var för stort för Elwira. Didriksons storlekar är dock väldigt stora i storleken. Då var det heller inte aktuellt med ett fodrat regnställ men nu saknar jag verkligen det. Hittills har vi kört med ofodrade ställ och med fleecekläder under när det behövts men nu börjar hon växa ur dom. 
Har inte heller hittat något regnställ so jag tyckt så mycket om som just det här "boardman" regnstället från didrikson. Det verkar så skönt att ha på sig och verkar vara i toppen kvalite, superbra att stället även har  
förstärkta partier vid knä, rumpa och underarmar.
De finns i flera olika färger och varianter med prickar och camouflage bland annat. Hittade ett rosa som bara inte gick att motstå!


Postat av: Linda

Har dom?

Hittade bara från stl 86, vart hittar jag för baby för dem vill jag gärna kika på =)

2009-11-14 @ 12:02:24
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Ja nu behövs det verkligen ett fodrat regnställ. Vi köpte ett ofodrat från Didrikssons och sedan en fleecefodrad gummioverall från Ellos. Är toppen att ha när det är kallt och regnigt eller slaskigt snöväder för den delen.

2009-11-14 @ 12:19:32
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 och Emma -08

hejsan!

brukar alltid läsa din blogg men är dålig på att kommentera!

jag bara ÄLSKAR didriksons kläder! min stora tjej har sitt 3e sett boardman nu, och lilla syster har precis växt i ett oxå! går inte att jämföra med andra märken!

2009-11-15 @ 22:33:21
URL: http://mammajonetta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: