Elsas Mode, romanen av Sofie Fahrman

Nu har jag precis läst färdigt Elsas Mode, trodde det skulle ta mycket längre att hinna läsa ut boken men inte då.
Passade på att läsa klart de sista sidorna när Elwira sov sin nap efter lunchen.  
Kvällsamningarna i soffan när Elwira somnat för natten fungerar dock bäst att köra igenom några sidor ur en bok.

Just nu vill jag ha lättlästa böcker som man bara kan sätta sig och läsa lite en stund och kunna fortsätta där man slutat utan behöva "sätta sig in" i boken, för det fungerar inte med två små här hemma just nu ;) 
Det bjuds på mycket mode &part och boken är väldigt lättläst, smårolig och har en skön stämning.

Vad jag har förstått så ska det komma uppföljare om nu den första boken säljer bra, och det hoppas jag på. 

Postat av: Therese

hej lilla sötnos, jag kanske kan få låna din bok :) hoppas ni mår bra, jag är riktigt trött. kramar

2009-11-15 @ 14:34:47
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Ja, lättälsäta, snabblästa böcker är perfekta, man orkar liksom inte med krångliga handlingar då man inte hinner/orkar läsa mer än något kapitel åt gången!: )



kram!

2009-11-15 @ 14:41:31
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Roligt att du gillade den, låter smart att göra en uppföljare :-)



ha en fin avslutning på helgen

kramar

2009-11-15 @ 18:45:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: