Baby care

Hittills har vi enbart använt Weledas produkter men nu har jag även provat dessa två produkter som jag är jättenöjd med.
Estelle & Thild har underbara produkter för både stora och små och den här cremen har jag använt till Elwira ett tag nu och tycker den är bra.
Earth Friendly Baby har organiska produkter och den här luktar lavendel men inte för starkt och löddrar härligt. Är sugen på att prova de ekologiska våtservetterna & bubble bath nästa gång det blir dags att köpa nytt.
Naturliga produkter satsar jag på till de små och har även blivit bättre på att välja dessa produkter till mig själv.

Earth Friendly Baby köpt hos gröna grodan

Postat av: Josefine

jag använder en kräm från det förstnämnda märket till mig själv och tycker också den är bra

2009-11-05 @ 17:29:29
Postat av: Sandra

Såg förut att dom fått in iaf den till vänster på kicks i stan, kul att dom får inte lite nya produkter här med :)

2009-11-05 @ 18:57:05
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Body Cream från E&T är vår favorit!

den har gjort underverk med prinsessans atopiska hud.



Kram

2009-11-08 @ 16:28:49
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: