Bra dag

Har varit en skön dag idag mest för att jag känt mig pigg och glad hela dagen, det gör så mycket när man får känna sig ut vilad och känna att man är sitt rätta jag med mycket energi. 
Just nu känns det som det vänder dag till dag hur jag mår men mestadels mår jag toppen och jag tror bebbis gör detsamma.

Underbart väder har det varit här hela dagen men när jag var iväg och handlade så började det regna lite smått men det kändes bara skönt med lite regn på något sett, för det kändes verkligen som sommar regn! Så på vägen hem gick jag och njöt av duggregnet och andandes in doften av sommar =)
Väl hemma började dock ösa ner, då då var jag glad att jag inte varute längre, haha!

I morgon ska jag iväg till Stockholm och vara hemma hos syster T och vara barnvakt åt Viggo medans hon åker till Gävle till hennes frisör. Måste åka hemifrån innan åtta på morgonen och kommer inte komma hem förens kvällen och det känns lite sådär just nu faktiskt. Men det blir nog roligare i morgon när jag väl är där.

Nu ska jag baka kladdkakemuffins!

                                                                              



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: