Plock & prassel

Försökte fånga Elwira på bild strax innan M och hon åkte iväg till Stockholm igår men det är lättare sagt än gjort vissa dagar :-) Hon går runt överallt och fokuserar på helt andra saker än kameran som här exempelvis då hon hittade ett äpple ur min väska.  
Att plocka med saker i och ur och ge sakerna till oss är hennes favoritsysslor fortfarande :-)
Jag minns då hon var mindre och var helt tokig i allt som prasslade, Ikea kassar var roligast! Det var när vi flyttade hit och det var rena rama festen för henne då som då "bara" kunde hasa sig framåt och rulla dit hon ville.
 
Tiden går för fort men jag försöker ta vara på varje sekund!

Postat av: Maria

Hon har så fint hår! Visst är det roligt när dom får hår tidigt :) Kan man sätta upp i söta frisyrer! Hon brås på sin mamma!

2009-05-17 @ 18:24:02
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Anna

Va roligt att hon gillar att stoppa i saker med, min lilla drake ställer bara upp :)

2009-05-17 @ 19:25:50
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: