Sugen

Jag har varit sugen på någonting i flera veckor men har liksom inte kommit på vad tills min ena syster sa att hon skulle äta sushi, och då kom jag på att det var det jag ville ha för då slutade jag fundera på vad det var =) Är dock lite skeptiskt mot att köpa sushi med tanke på att man kan ju aldrig veta hur fräsch den egentligen är och nu som  gravid vill jag inte riskera det, men bästa gång jag träffar mina systrar så ska jag se till att göra egen istället, åh så gott!

Men just nu är jag sugen på något sött, men kan inte heller komma på vad, jag funderar och funderar men det är liksom inget jag kommer på som jag faktiskt vill ha! hmmm.. ja det är nästan så att jag knatar bort till konsum och kanske ser något där? ja jösses vilka problem jag har! men jag är så sugen NU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: