Sovmorgon för alla

Vi vaknade inte förens vid kvart i tio (!) Elwira är ju vanligtvis våran väckarklocka som vaknar runt samma tid varje dag, runt åtta ungefär men idag måste hon varit supertrött eftersom hon vaknade så sent, och även vi då.
Jag tyckte jag var ovanligt pigg när jag steg upp och sen när M sa vad klockan var trodde jag han skämta.
Tänkte först att Elwira kanske är sjuk, men hon är precis så pigg och glad som hon brukar så det var väl bara bra med lite sovmorgon för alla då :-)
Att alla har kunnat haft lite sovmorgon samtidigt har ju inte hänt sedan Elwira var en liten bebis.

Nu ska jag äta lite pannkakor som blev kvar sedan igår för jag gjorde ett helt berg. Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Postat av: Ingela

Men så skönt! Vi har haft en jobbig natt, Ida har vaknat flera gånger och skrikit och kl 2 inatt var hon hungrig och fick lite gröt (hon åt inte så bra igår). Vi tror framtänderna i överkäken är på gång så det är väl därför hon inte sover som en sessa som hon brukar göra. Puh, är en aningen trött idag.



Ha en fin dag!

2009-05-18 @ 11:20:58
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: ullisar

visst är det lustigt att det inte går att glädjas åt en sovmorgon utan att oroa sig en smula ;)



gött att ni fått sova iaf!

2009-05-19 @ 14:27:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: