Sol, helg och inga to-do's

Somnade väldigt sent även i natt, förstår inte att jag kan ha så mycket energi trots att jag jobbat nästan hela veckan och gått upp runt åtta hela veckan? I morse var jag dock supertrött när jag vaknade men piggnade til rätt så fort. Elwira vaknade dessutom något tidigare men M gick upp och jag fick sova vidare en liten stund i morse.

Idag ska jag och Elwira åka till Norrköping och bara ha semester! Inte behöva tänka på något utan oss själva, inga to-do's som ska göras, det är det som är en av njutningarna med att vara borta ibland.,
Och grilla ska jag se till att vi ska göra med, det är ett måste. Vädret här är toppen och jag känner nästan på mig att vi kommer få toppenväder hela helgen,åh så härligt!
Måste vika lite tvätt innan vi åker annars kommer det förmodligen ligga kvar när vi är hemma igen och så måste jag packa mina och lillans kläder och övriga prylar.

Hoppas på en solig och härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: