Snygga pilotisar


Har velat haft ett par klassiska pilotbrillor hur länge som helst nu men blir aldrig av att jag köper ett par. Men varje gång jag ser någon bild på någon kändis eller någon på stan har ett par så blir jag påmind.  Förra året var jag sugen på dessa från rayban, skulle gärna vilja veta vad den modellen heter.

Jag har ju faktiskt ett par nya stora solbrillor som jag in skaffade i år från YSL så jag borde inte köpa några nya... men kanske ett par från någon budgetkedja då :-)

 Kristin Cavallari på bilden som är tagen ifrån posh24

Postat av: Em

Ett par snygga pilotbrillor ar verkligen en everyday-saviour!

Alla mina kommer fran H&M, men har haft vissa i aratal &

de ar fortfarande lika fina :)

2009-05-05 @ 10:07:46
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: