Snabbt & gott

Syster T hade förberett min lunch innan hon dragit iväg och skrivit min namn på en burk i kylen med färdig grillad kyckling i samt ställt fram övriga ingredienser
Det fick verkligen på bara ett par minuter att slänga ihop denna lunch bestående av fullkornspasta med lite starkare kryddad tomatröra, grillad kyckling och majs.
Jag tycker inte det är så värst kul att stå att laga mat till  sig själv så det här var en perfekt lunch att ordna på fem röda.
Lite senare på eftermiddagen gick jag och köpte Ben & Jerrys och lite frukt, jag är galen i glass och frukt *slurp*

"Half baked" & halvt uppäten Ben & Jerry´s

Postat av: Sandra

Är också väldigt förtjust i deras glass, lite farligt ibland :)

2009-05-25 @ 21:11:07
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: