Små och söta plagg

En söt blus med fina broderier fann jag på H&M och den känns sådär somrigt skön i materialet och det kändes också fint, H&M har en del godbitar även på baby avdelningen, har mest köpt fina klänningar därifrån som jag är helnöjd med.  Deras bodys däremot har inte varit så mycket att ha tyvärr.

Koftan är från Fix/ Lindex och jag älskar det lite kabelstickade mönstret och den känns somrig med knäppningen då det bara finns två upptill, funderar på om jag skulle försöka hitta två små guldiga knappar, det skulle nog bli extra fint!

Sailorklänningen som jag ville ha till Elwira samt ge bort en i present beställde jag förra veckan och dom kom i brevlådan i går. Beställde den över internet för klänningen hade inte kommit in i Lindex butiken här i stan då. Men i dag såg jag den på babyavdelningen och där hängde bara två kvar där.
Och det är förståligt att den är populär för den är så fin.
Koftan jag köpte idag från fix kommer vara så fin över :-)

Postat av: Josefine

oo vad fina små plagg underbart när de är så små o söta oxå! :)

2009-05-08 @ 21:21:11
Postat av: Kristin

Vad fint du har shoppat! Nova fick sjömansklänningen idag som present av sin mormor, tänker på midsommar när jag ser den. Trevlig kväll på er!

2009-05-08 @ 21:50:59
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: