Semester, choklad & gubbar

Ikväll efter jobbet började min semester kan kan säga :-) På vägen hem i duggregnet köpte jag jordgubbar som nu är uppslukade allihopa, de och en choklad kaka. Supergott var det, som vanligt.
Jag köper belgiska på ett ställe och de är faktiskt väldigt goda för att inte vara svenska. Jag är där var och varannan dag och handlar frukt, jag har verkligen blivit stammis där nu. Jag försöker verkligen att äta frukt istället för godis när sötsuget slår till men jag klarar mig bara inte utan choklad & kladdkaka just nu, men det blir iallafall mer frukt än choklad så det är väl huvudsaken ;-)

"fin" mörk choklad gillar jag bäst men ibland blir jag sugen på denna med digestive

Postat av: Pauline

håller med dej, jag älskar mörk choklad. Men jag älskar Digestivchokladen med, Mjums, men jag försöker lägga ner godisätandet nu litegrann. Men mörkchoklad går ju ann, i en liten mängd nån gång så där ibland =)

2009-05-29 @ 08:57:32
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Oh vilken härlig kombination!

2009-05-29 @ 10:12:29
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: