Ruggit och regnigt

Har kommit hem för ett tag sedan efter att ha jobbat ett kort pass på 3 timmar idag, rätt skönt faktiskt och det kändes som jag knappt hann till jobbet förens det var dags att gå hem igen.
Det har varit små regnigt här hela dan så jag har suttit inne idag men M har varit ute och promenerat med Elwira så åtminstone hon fått frisk luft.
Jag var inte alls på humör för att gå ut idag utan jag plockade med lite här hemma istället.
Tänkte snart bege mig till affären och komplettera med några ingredienser till en matpaj, har lust att göra det och äta till lunch i morgon. Så det blir matlagning för mig nu ikväll :)

Trevlig kväll!

Postat av: Charlotte

Du måste berätta var du jobbar! Har fått för mig att det är i en butik?

2009-05-18 @ 20:08:36
Postat av: Erika

Charlotte: haha, jo jag jobbar i en klädbtik här i stan =)

2009-05-18 @ 20:13:27
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: