Möte & sol och ledig

Hade nästan glömt att det var möte på jobbet i morse, frivilligt att gå på men självklart ville jag höra om det som angår jobbet och så även mig.
Så det blev ingen sovmorgon för mig inte, utan det var bara att masa sig i väg och sitta två timmar där, men det var rätt skönt att komma iväg även om jag är ledig eftersom nu känns det som jag redan är igång.
Solen sken här redan tidigt i morse och bara det gör ju att man kommer igång mycket snabbare.

Vi får se vad vi hittar på här i dag lilla familjen, ute i solen ska vi iallafall vara och handla hem något gott fredagsmys är ett måste :-) Vet bara inte riktigt vad jag är sugen på så jag ska kika lite efter recept för att få lite inspiration?

Önskar alla en skön Fredag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: