Mama glow

Jag jobbar just nu men är hemma på en rast och passar på att blogga och äta lite samtidigt =)
Det regnar här i dag och blåser väldigt kallt, brr! Är dubbla koftor som gäller under skinnjackan ungefär.

Idag är en sån dag då jag bara skuttar runt på rosa moln och jag vågar nästan säga att allt det "dålig" som medföljer graviditeten såsom illamående mm har släppt! tröttare än tröttast är jag dock fortfarande ibland men nu börjar jag verkligen känna mig gravid och lycklig =) lycklig över graviditeten har jag så klart varit ända sedan jag plussade, men nu känns det som jag kan börja njuta av graviditeten eftersom jag mår bra, och det betyder så mycket!

Snart ska jag bege mig ut i regnet igen, men det gör inget att det regnar för jag mår så bra, regn som sol det spelar ingen roll längre för idag svävar jag =)

Hoppas ni också har en bra dag och det mesta blir vad man gör det till ;-)

Postat av: Anna

vad kul för dig! Hoppas det håller i sig nu!

2009-05-11 @ 17:43:57
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: