Pearls of love

Det här fina halsbandet med sötvatten pärla och guldpläterad kedja beställde jag häromdagen och kom hem i brevlådan idag. Ett enkelt och fint halsband som är fint att bära var dag utan att man tröttnar på det i första taget.
Jag gav ett till min syster i julklapp fast med busdskapet "pearls of success" som blev omtyckt.
Halsbandet heter "pearl of love" och kommer från Dogeared´och halsbandet har just det budskapet, det här står på kortet som halsbandet satt på när det kom:

Budskap på kortet:
from humble beginnings as a grain of sand, the pearl slowly grows into an object of beauty and simplicity. symbolic of honesty, integrity, prosperity, and wisdom. pearls represent the best within us. let your necklace be a daily reminder of the beauty that shines from a loving heart!


Postat av: Mindy

God kväll gumman.Här har vädret varit jätte skönt..Har dok inte kunnat njuta av det förs efter jobbet...börjar bli riktigt trött nu..skönt att man inte jobba i kväll...Riktigt söt halsband :=)Ha en mysig kväll ..kram

2009-05-19 @ 19:49:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Therese

gillar Success :) det hjälpte nog på min löneförhandling! Köpt välling till Viggo få se om det kan hjälpa så vi slipper ett nattpass, så slitigt. kram

2009-05-19 @ 20:57:56
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: