Levis jeansjacka

Har velat haft en ljus jeansjacka från Levis och har nu äntligen fått tag i en! jag budade som  en tok på tradera och till min glädje så vann jag den =) Kan dock inte stänga den nu med gravidmagen, men det gör inget för jag har nästan alltid en jeansjacka med knappar öppen ändå.
Så kul när man hittar precis det man letar efter, jag ville inte ha någon ny modell som går att köpa i butik nu och det var inte helt lätt att hitta min storlek men nu så äntligen


Postat av: Therese

Jättefin! Om du ska ha dyna beställ av hon jag mailade till dig. Ditten och datten har slut på det tyget.



kramar till er och parveln i magen

2009-05-15 @ 22:23:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: