Kristi himmelfärdsdag

Godmorgon! Idag var det jag som tog "morgonpasset" då Elwira vaknade och jag var som vanligt en zombi som  gick till hennes rum, men när man möts av värdens finaste tjej med ett stort leende på läpparna och som står och hoppar för fullt i sin säng så kan man inte annat än att vakna till liv på två röda och bli glad!
Jag har gått runt här hemma ända sedan i morse med ett leende på läpparna och tänkt på allt det fina i livet, jag har verkligen vaknat på rätt sida idag =)

Idag är det kristin himmelsfärdsdag och för många är det helledigt som gäller i dag, och så även för mig.
Här är det regnigt och inte direkt vackert väder, men förhoppningsvis avtar det lite senare.
Vi ska inte fira dagen mer än att njuta av ledigheten och varandra

Ha en härlig (ledig?) dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: