Jobb, sthlm och barnens dag

Sitter och äter lunch bestående av en tonfisksallad som jag slängde ihop på två röda. Pasta hade jag sparat sedan igår så då gick det ännu snabbare. Älskar att göra sallad när man varken har tid eller ork att göra något annat.
Feta ost, keso,rödlök och små  söta körsbärstomater i gör det extra gott.

M är just nu i Sthlm med hans två äldsta systrar och deras kids samt farmor hängde också med. Jag önskar jag kunde hängt med, men jag jobbar som sagt.
Här i V-ås är det barnens dag och det är fullt med folk och barnfamiljer ute på stan och en massa aktiviteter för barn. Alla polisbilar + en brandbil som stod här mitt i stan var också uppskattat såg jag förut då barnen flockades runt männen i uniform samt deras fordon =)
Nu ska jag kila till jobbet, bye bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: