Jag har "helg" nu!

Härligt, klarade av dagen galant på jobbet, ja nästan iallafall fick lite yrsel ett tag och höll på att svimma men det gick över som tur var. Och nu är jag ledig i morgon dessutom, så välkommen helg säger jag nu =)
Jag hoppas det blir grillning i helgen och solen får gärna vara framme non stopp. På Söndag kommer moster T och lille Viggo och hälsar på en sväng här, ska bli mysigt.

Ser fram emot dessa lediga dagar att bara få vara! Härligt, härligt

Postat av: ✿ Perla ✿

Hej på er!

Jag har försökt kommentera på Elwiras födelsedagsinlägg, men det går inte :( Så jag & sessorna önskar ett stort grattis i efterskott till Elwira på hennes 1-års dag här istället :)

2009-05-07 @ 21:44:36
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt med "helg" sjäv jobbar i helgen :-(. Jobbigt med din yrsel hoppas att den går över snart. Du dricker väl ordentligt?

Kram

2009-05-07 @ 21:59:57
Postat av: erika

Anonym: jadå jag dricker ordentligt :) blir automatiskt mer törstig som gravid. Tack för omtanken

2009-05-08 @ 11:39:20
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: