Hoppat igång

Internet har varit nerlagt här i kväll men nu har det blivit fixat igen och fungerar som det ska. Jag har jobbat åtta timmar idag fram tills strax efter sju ikväll men jag är inte det minsta trött, konstigt nog, känner mig super pigg just nu och har svårt att sitta still.
Har tvättat nu ikväll och så tog vit tvättmedlet slut så jag kilade iväg till ica för att handla nytt samt hämtade ut diverse paket på posten i samma veva.
Blev så sugen på en hamburgare & Mc Flurry så det fick också följa med hem :-) Under den här graviditeten har jag ätit mer på MV Donalds än vad jag vanligtvis gör på flera år! Tycker egentligen inte det det är speciellt gott där men nu blir jag titt som tätt sugen, inte så bra med den här nya vanan kanske...

Här var det jätte stormigt i morse med sedan har solen mestadels varit framme hela dagen men började ös regna på kvällen och sedan kom kvällssolen. Jag har ju stått inne och jobbat hela dagen med då och då tittar man ju ut, jag tycker bäst om när det regnar då jag jobbar, så klart.
M & Elwira har varit ute hos farmor & farfar hela eftermiddagen och bara haft det skönt och kollat på alla djuren. Elwira hade klamrat sig fast hårt vid M när han höll upp henne nära hästarnas huvud och hon kollade med stora ögon på det stora djuret, ja för tänk så stor en häst är jämfört mot hennes lilla kropp! inte konstigt att man håller extra hårt om pappsen då.
 Hästarna kommer hon få vänja sig vid och en liten hästtjej kommer hon förmodligen att bli! Jag ler vid tanken att få sätta upp henne på en häst för första gången :-)

Nu ska jag hänga upp tvätten och sedan hoppa in i duschen. I morgon blir min sista jobbdag innan semestern i juni

Kramar till alla!

Mc Furry med extra daim är så gott


Postat av: Marlene

Hehe vad konstigt, jag är också super sugen på MC Donalds.. och i normala fall är jag inte så glad för det! Söt mage du har förresten :)

2009-05-28 @ 10:15:34
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Pa

Jag åt mack flurry när vi väntade på flyget till Santiago, på Barajas i Madrid. Det var riktigt gott efter hamburgaren som låg på magbotten-

2009-05-28 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: