Härliga Söndag!

Hej på er! I morse gick vi upp jag upp vid halv nio en stund efter Elwira vaknat och M gått upp med henne och gett henne sin gröt.
Jag kokade ägg och blandade ihop en pannkakssmet och gjorde ett gäng pannkakor som jag åt tillsammans med färska jordgubbar och lite socker, såå gott!
M har spatserat runt och provat kläderna han köpte igår, ett helt lass med fina plagg.

Idag är jag verkligen pigg och glad och solen skiner ute idag igen så utomhus är där jag ska befinna mig idag och bara njuta av ledigheten och bara va. Bebis i magen rör på sig mer och mer och igår höll h*n på ett bra tag innan sprattlet avtog, det är så himla mysigt att känna!

Nu ska jag ta ett skutt in i duschen och göra mig redo för dagen. Kram!

Postat av: ullisar

jag saknar verkligen inte att va gravid, men liiite mysigt låter det allt!

:)

2009-05-17 @ 13:45:25
URL: http://ullrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: