Framme i Stockholm

Sitter nu hemma hos syster T och har ätit frukost men känner mig redan mer hungrig, kanske gör iordning lunch redan nu? Syster har gjort grillad kyckling och lagt fram någon tomatröra, pasta och majs som det står mitt namn på som jag funderar på att göra snart.

Bytte blöja och matade Vigo då jag kom hit och under tiden han fick mat så höll han även på att somna, så nu ligger han och sover i sitt babygym så sött :) Minns när Elwira gjorde det och man vill ju inte flytta den lille när denne sover.
Så han får ligga där tills han vaknar och då ska jag gå ut och gå hade jag tänkt. Är strålande sol även här i Stockholm och det är verkligen en fin stad, speciellt på sommaren.

Nej om jag skulle passa på att göra iordning lunchen så vi kan gå iväg  sedan när Viggo vaknar kanske så åtminstone jag är mätt och belåten =) Jag tänkte köpa favorit muffinsen med hallon och kardemumma på espresso house men det var rätt lång kö just då så jag skippade det och tar det på hemvägen istället, de är såå goda där.

Kameran har jag tagit med så lite bilder får jag lägga upp senare. Kram kram!

Postat av: Mindy

God eftermiddag..Allt bra med söta dig denna måndag eftermiddag? kram

2009-05-25 @ 14:06:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: