Fint & soft

På H&M har de fått in en marinblå Odd Molly liknande pyjamas i bomull som är jättefin. Perfekt med sådana kortare shorts nu när det börjar bli varmare. Delarna är i bomull vilket jag tycker är toppenbra.

Morgonrocken kan jag verkligen rekommendera då den används av mig just i denna stund =) modellen är jättefin och är liknande från Victorias secret, fin och lite kortare modell. Morgonrocken finns även i en fin korall färg.
Det är altid trevligare att mysa runt  hemma i fina mysplagg som både är sköna och fina på samma gång.  


Morgonrock- H&M
Odd Molly liknande pyjamas set- H&M
Flip flops- Victorias secret
Pärlörhängen

Postat av: Tindra

jättefina :)

2009-05-09 @ 09:48:48
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Tindra

såå nu har jag dig på min bloglovin, kommer följa, ska bli kul och följa din graviditet, hoppas ni får en underbar helg, sköt om er...

2009-05-09 @ 09:50:04
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: