090521

Det har spöregnat här hela förmiddagen och fram till nu, det är äntligen lite uppehåll men verkar som det duggar lite bara och är ganska mulet.

Vi har ätit lunch här hemma och jag har duschat och lackat naglarna i färgen 245 onyx från mavala, var längesedan jag använde mörkt lack nu men det var nog vädret som gjorde att jag kände för lite mörkt igen ;-)
Använder ingen ögonmake idag utan kör med rosa/rött läppglans istället. Jag försöker "vila" ögonfransarna i veckorna och använder sällan mascara då, börjer dom bara lätt med franstång. 

Inviger min nya jack idag från BZR som hängt i garderoben och väntat på mig ett bra tag nu. Den är A-linjeformad och passar perfekt till en växande gravid mage, me like!
Nu ska vi bege oss ut och det är bäst att ta med sig ett paraply iifal attl det kommer någon skur igen och gummistövlarna sitter på idag

A-linjeformad jacka- Bruuns bazaar
Linne- American vintage
Topp- H&M
Jeans- Vero Moda
Gummistövlar- Viking
Halsband med guldkedja och sötvattenpärla- Dogeared

Postat av: Josefin

fin du var i gummistövlar! och magen är jättefiin

2009-05-21 @ 14:36:07
Postat av: Nettan

Ja, visst har hon en underbar röst:-)



Här nere i södern har det varit sol och varmt ända fram till nu ungefär.



Avundsjuk på din fina mage. Kan sakna alla rörelser man kände. Lycka till

Ha en bra kväll:-)

2009-05-21 @ 20:20:14
URL: http://rosadrakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: