090510


Här kommer en sen "dagens" såhär har jag varit klädd i dag och ser ut just nu och även igår för den delen, har dock bytt t-shirt :-) Jeans och vit topp är något som är perfekt att slänga på sig när man inte har tid att stå och välja/prova kläder för det är alltid snyggt och fungerar i alla lägen.
Jag vill försöka fota en dagens varje dag men det glöms bort vissa dagar, men jag försöker för det är kul att ha ett arkiv som man kan kika tillbaka i.
Nu ska jag ut och köpa mer jordgubbar för de tog slut nyss och jag vill ha mer ;-)

Topp- H&M
Boyfriendjeans- Gina tricot
Skor- converse
Armand- one of a kind & energy muse
Örhängen- KJL som vanligt

Postat av: Therese

sötis som vanligt! kram och god natt

2009-05-11 @ 23:18:30
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: