YSL på min näsa?

Jag, M och Elwira var inne en sväng hos en optiker och spanade in solisar idag. Jag är så sugen på ett par svarta brillor, och de får gärna ha lite pilotstuk men samtidogt vara lätta. De översta på bilden var precis ett par som jag lätt skulle kunna tänka mig, de satt riktigt snyggt utan att se för stora och klumpiga ut.
Jag gillade att säljaren sa att det kommer många stora men lätta solglasögon i år, för det är precis vad som passar mig.
Stora utan att se megastora ut. Jah tycker INTE om feta bågar och stora loggor.... det känns för mycket Thailands bågar just nu ;-) Dock gillade jag även det sista paret, för de var snygga i verkligheten.
I slutet av månaden ska jag på visning då de svenska representanterna från D&G, Chanel, Prada mf visar de senaste kollektionerna, så jag ska vänta med ett köp tills dess för då kommer man kunna prova mycket på en och samma gång. Superpraktiskt att slippa åka till Stockholm och springa runt och prova massa bågar.


Postat av: Ingela

När jag läste rubriken så trodde jag du menade concealer! :-D Jag gillade 3:e paret mest, de är mer i min smak. Det blir nya glajjor för mig i år också men jag har inte tittat ut några. Lär nog bli Gucci igen, jag är såld på deras solglasögon, hihi!



Sv: Men vad bra att den beiga topklädseln inte är så känslig, jag trodde den skulle vara det. Har sett några här i Sthlm som sett lite sjaskiga ut men å andra sidan har vi mer trafik här som påverkar det kanske? Ja jag undrar om det blir varmt med svart sufflet i sommar? Vi får se!

2009-03-18 @ 22:12:57
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Elin

1:a paret var skitfina!

2009-03-19 @ 08:52:18
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Therese

Va kul med visningen! Funderar också på vilka denna våren/sommarens solglasögon ska bli för min del men ännu har jag ingen panik.

Förresten, vi som tycker om att vara ute i god tid hihi. Har du funderat nåt ännu på din gala-klädsel?

2009-03-19 @ 14:54:50
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: ullisar

jag fyndade ju såna där stora loggade solglas inför semestern i januari. har inte heller gillat såna men nu när jag har ett par själv så har jag av förklarliga skäl ändrat åsikt.



läste som mammabloggalan. det låter märkligt med icke-mammor där, men å andra sidan är det väl så på alla galor. t ex, inte bara idrottsmän på idrottsgalan :)

2009-03-20 @ 20:39:00
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: