Visning, sol och en massa prat

Nu har vi precis kommit hem, vi var varit borta i stort sett hela dagen och det har varit toppenväder här hela dagen.
Idag var vi även inne i på en optiker som hade visning av alla de senaste modellerna av solbrillor i olika märken såsom Prada, YSL, D&G, Chanel mfl provade en hel del och det var kul att få så mycket hjälp samt att ha hela kollektionerna på ett och samma ställe, så det var superbra att kunna prova så många, inte var dag man har den möjligheten.

Efter det så har vi har varit ute och strosat i det sköna vädret mest hela dagen och jag åt glass ute i solen, mums!  
Senare var vi och träffade M:s familj och pratat och bara haft det supertrevligt.
 Vi var och handlade lite på hemvägen och sedan fastnade vi ett tag på stan och det bev att vi tog en fika och pratade med en bekant. Men sedan vaknade Elwira och då började det även bli middagsdags för hennes del så nu är vi hemma och hon har fått mat.
Det är verkligen skönt att M inte har jobbat nu nästan på en månad, så vi har haft en massa tid att umgås tillsammans med Elwira. Snart när jag börjar jobba så kommer det ju inte bli lika mycket tid tillsammans  Jag undrar hur det kommer vara att vara borta från Elwira om dagarna? Som tur är kommer jag inte jobba heltid så det blir inte 8 timmars pass var dag.

Är så trött just nu och jag kommer förmodligen få träningsvärk i min omusklade kropp efter allt promenerade idag, otränad som man är.
Ska lägga mig i ett bad nu och sätta på mig scrubbhandskarna och scrubba hela min döda kropp :-)




Postat av: Linda

Låter skoj.

fastade du får några speciella?

2009-03-26 @ 20:00:58
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Trevligt :) Hittade du några du ville ha?Jag vill med ha ett par :) Kram

2009-03-26 @ 20:21:34
URL: http://perfectface.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Många var jätte intresserad av att få hjälp med hår och smink under Mammablogg Galan. Vi har tilldelat tider efter när Er kommentar har kommit in. Kika gärna in under inlägget igen, passar inte den tilldelade tiden, lämna en kommentar så plockas tiden bort.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-26 @ 21:06:39
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Många var jätte intresserad av att få hjälp med hår och smink under Mammablogg Galan. Vi har tilldelat tider efter när Er kommentar har kommit in. Kika gärna in under inlägget igen, passar inte den tilldelade tiden, lämna en kommentar så plockas tiden bort.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-26 @ 21:08:28
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Therese

Oh, såg det där mailet nu och på duracellmammans blogg. Missade det helt tyvärr. Ville ju också få mitt hår fixat men 20 min var inte mycket... Sminket vill jag göra själv eftersom man förmodligen inte hinner test-sminka innan så är det ju jagsjälv som känner mig bäst osv. Dessutom vill jag ju inte bli sminkad för långt i förväg utan vill att det ska vara fräscht inför kvällen och likaså med håret. Jag har tyvärr ingen koll alls på Gbg, om det kan finnas någon salong i närheten som kan fixa håret såppas sent som jag skulle vilja och som inte tar för mycket av tiden på "Mammagalan". Hrmf, borde gå att kolla upp... Usch va trist det kändes att inte få håret iordning gjort nu då.

2009-03-26 @ 21:45:26
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Pauline

lät som en jättetrevlig dag. hur varmt har ni det nu?

2009-03-27 @ 07:58:55
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Therese

Blev det några favoriter? jag älskar mina Dior och Gucci, inga större detaljer på dem så de känns inte Thailand. Förutom att de är snygga är de jättesköna för ögonen när det är soligt, skönt ljus. kram T

2009-03-27 @ 12:38:47
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: