Fredag

Veckorna bara flyger fram som vanligt, men nu känns det som det går snabbare än vanligt. redan Fredag i dag och idag står det lite städning på schemat, dammsugning bland annat- som vanligt. Elwira är helt otrolig med att stoppa precis ALLT i munnen, minsta smula hon hittar ska hon smaska på och utforska precis allt, lilltjejen.
Ja just de, vi ska och kolla in en förskola också, M har redan varit där och kollat men jag vill också se hur det ser ut där, ska tydligen vara jättebra.

Börjar bli lite sugen på att baka något, det var jättelängesedan jag gjorde det nu, måste bara komma på något smaskigt och gå och handla ingredienser.

Till helgen så ska vi förhoppningsvis träffa M:s ena syster som kommer hit och hennes ena son fyllde 1 år i Onsdags och han föddes för tidigt så han är förmodligen i samma stadium som Elwira är nu i utvecklingen.
Håller tummarna för att de kommer, för det var längesedan sist.

Hoppas ni får en trevlig Fredag!


Postat av: Pauline.

jo jag har då som smått lessnat på det jag med, är väldigt sällan jag går ut nu faktiskt. men det är kul ibland att festa hemma hos nån,,, just det där att gå ut på krogen tycker jag inte är så särskillt skoj. det är alltid roligare på festen innan.

nä tycker inte att du var för ung. min syster var ju 21 å jag vet yngre som har fått barn som verkligen är mogen för det. Och är man bara det så tycker jag inte att det gör något.

2009-03-20 @ 11:08:36
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Ingela

Mm..baka är kul och gott! Hur mycket för tidigt föddes M:s systers son? Lite nyfiken bara.



Hoppas er fredag blir toppen!



2009-03-20 @ 11:49:57
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Hoppas ni får en mysig fredag!;) kram på er..

2009-03-23 @ 21:55:51
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: