Solbrillor på

Idag fick jag sovmorgon till strax efter nio, och det kändes som jag hade sovit i hundra år trodde klockan var närmare tolv jag vaknade, men det var skönt att det inte var så.
Har en lång lista på saker som måste betas av just nu och jag har fått lite gjort här på morgonen, saker som man skjuter upp och gör in i det sista, inge vidare faktiskt. Jag vill få klart allt sånt tråkigt tills jag börjar jobba igen, för jösses vad fort den här månaden har tickat på! Känns så för att jag snart börjar på jobbet igen :-)

Efter lunch kommer M hem och då ska vi gå på långpromenad, det ska bli härligt och idag får allt solbrillorna åka på, de saknade jag igår. Blir att inviga de för i år ;-)

Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: