Sol och påskpynt?

Åh så härligt det är att vakna upp när det är SOL ute! Igår gick folk här i t-shirt i solen,  men det är kanske lite väl tidigt att börja klä av sig så mycket, för luften är ju fortfarande kall.
 Men det är skönt som bara den ute! Nu känns det som jag verkligen börjar vakna ur mitt vinter ide och tröttheten börjar rinna bort mer och mer.
I går när jag och M gick förbi en blomsterhandel så var det så härligt att se all vårblommor och påskris mm, nästan så jag känner för att påskpynta nu ;-)

Idag har jag lite att styra med så jag kommer inte vara hemma förens på eftermiddagen igen så M ska ta hand om lillan ett tag idag när jag är iväg. Han får gå och strosa i solen med lillan i vagnen, hon tycker nog det är lika skönt väder som vi.

Ha en skön Onsdag!

Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ja, det är härligt med sol! Man blir så mycket piggare och gladare :)

2009-03-18 @ 15:38:49
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: