Onsdags morgon

Idag är det tänkt att jag ska åka till Norrköping på kvällen och syster R fyller år idag- stor grattis kram! Sen ska jag göra ett nytt försök och gå till jobbet idag och prata lite om schema osv.
Gjorde bland annat smoothie med hallon, blåbär och banan nu på morgonen och det är ju så gott!
Ska börja packa våra saker snart så jag har det gjort, inge kul att göra det i sista sekund innan tåget går... jag har  en tendens att vara ute sent i vanliga fall med det. Måste gå till polarn o pyret och köpa en ny overall till lillan också som hon kan ha på sig i bilbarnstolen som jag sätter på vagnen när vi åker. Den förra vi hade blev ju tvungen att återkallas.

Nu har det börjat snöa igen, jag undrar då vart våren försvann? kändes som den vara här ett tag.

Ha en bra Onsdag!

Postat av: Sophia

Ja den var god, och snacka om att man blev chockad när det ligger en posttårtan på hallgolvet :) Det var SACHER som de hade skickat.

2009-03-11 @ 09:23:05
URL: http://phialia.devote.se
Postat av: Mindy

Då fick du med en bra start på dagen..Hoppas att allt är bra med din söta dotter denna dag..kram

2009-03-11 @ 09:23:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: