Nya favoriter

Ett måste när jag åker tåg är att ha någonting att mumsa på och något att läsa. När vi satt på tåget till Gävle hade min syster köpt med sig hennes favorit muffins som är hallon & kardemummamuffins med kakdeg på toppen från Espresso house. De var beroendeframkallande! Jag måste försöka baka några liknande snart, för det var sjukt goda.Har ingen bild på godsakerna för de tog slut på en sekund.

Provade den nya glassen magnum temptation caramel & almonds som var god men inte beroendeframkallande :-) Är egentligen inget fan av bubbelvatten och köper det enbart om jag inte har tillgång till vanligt vatten med tanke på hur miljöovänligt det är också. Men den med mangosmak var vilket fall riktigt god.

Postat av: Therese

Själv är jag beroende av just Ramlösa och kan inte få för mycket av den, speciellt skogshallon och granatäpple :) Mango har jag tyvärr inte prövat men är väldigt nyfiken på den..

2009-03-06 @ 15:52:43
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: