Lata lördag

Elwira vaknade strax efter sju i dag och som tur är har jag M som alltid är uppe med henne på morgonen så jag kan ligga kvar en stund och jäsa i sängen. M brukar gå ut och gå en runda med henne i stort sett varje morgon men det är inte ofta jag följer med då, morgontrött som man är...
Jag brukar istället gå ut och gå med henne strax innan lunch eller på förmiddagen Just nu känner jag inte alls för att gå ut och gå, jag ligger så bra här i soffan, men jag känner mig så trött av att inte göra något, och bara ligga och slappa- fast det är också skönt ibland.

Ska hämta lite tidningar som jag inte hunnit bläddra i ännu och hämta en bok, det är vad jag känner för att göra för tillfället :-)


Postat av: Wojtan

Kikar in och önskar dig en trevlig lördag!



Wojtan

2009-03-21 @ 13:16:48
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: