Läsning med Ahlgrens

Jag har fått sovmorgon idag, alltid lika härligt och behövligt. Även Elwira sov längre än vanligt idag, lill tröttis. Hela förmiddagen har jag i stort sett legat i soffan och läst en hög med nya tidningar och käkat upp lite godis från igår samt  en påse bilar, hade nästan glömt bort hur gott det är med ahlgrens bilar :-)

Snart ska vi bege oss ut och möta upp M. Inga större planer för den här helgen utan jag ska bara njuta av mina älsklingar den här sista lediga helgen innan jobbet drar igång igen :-)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Elin

Hoppas ni får en riktigt MYSIG helg tillsammans innan jobbet nästa vecka.

Kram kram

2009-03-28 @ 12:16:19
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Erika

Det där var inte snällt. Lägga ut en bild på såna skönheter. Guuud va sugen jag blev på Ahlgrens bilar nu då. Kanske får bli en sväng till affären sen då...haha..

2009-03-28 @ 12:28:49
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: