Hello spring!

Hittade blusen av en ren händelse när jag skulle kika på barnkläder på Lindex hemsida, vilket kap! ursöt tycker jag den är, perfekt till jeansshorts.
Balenciaga väskan har funnits ett tag nu men jag tycker den är lika snygg fortfarande, en perfekt  sådan.
 Jeansshorts är jag ett fan av, så lätt att matcha till olika plagg. Nitsandaler känns fortfarande hett och lika snyggt som förra året. Stora örhängen vimlar det av nu, och det är kul- för ett par år sedan älskade jag sådana sen tröttnade jag rejält men nu är det kul att det är tillbaka i modet. Och solbrillor känns som den perfekta accessoaren nu när vårsolen har börjat kika fram


Blus- Lindex
Jeansshorts- forever 21
Väska- Balenciaga
Nitsandaler- La redoute
Örhängen- House of Harlow- Kyss Johanna
Solbrillor- H&M

Postat av: Josefine

den röda balenciaga bagen är toppen snygg!!!

2009-03-22 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: