Envisa

Då var det Måndag igen och jag och M ska ha tvätt dag idag, jippiee ;-) Han och jag har för övrigt haft en livlig diskussion om en sak som vi båda tycker vi själva har rätt i och den andre helt fel och vi är lika envisa så ingen kommer att ge sig förens vi får ett svar av någon som faktiskt vet det rätta svaret. Det är ingen stor sak egentligen, det är bara det att det är så komiskt att båda ska ha rätt! Vi kan skratta åt det men blir fortfarande smått irriterad på varandra för vi båda tror sig veta det rätta svaret :-)  Min älskade M, jag vet att jag har rätt ;-)
Jag undrar hur det kommer bli när Elwira blir äldre om hon blir likadan, hon har dessutom oxe som stjärntecken och de är kända för att aldrig ge med sig ÄVEN om de har fel! haha

Men som sagt tvättdag idag och lite andra roliga måndagsbestyr som att betala in räkningarna och plocka lite härhemma idag.
En tur med Ewira ska jag ta i det sköna ljusa vädret också.

Nu börjar världens finaste tjej bli sugen på lunch, så det är dags att fixa iordning lite mat till henne nu. Tänk vad skönt egentligen de har de små liven i den här åldern, bara pipa eller skrika lite så får de mat, ny blöja, lagda i sängen, uppburna och bara allmänt om pysslade och uppvaktade hela tiden- så skönt att vara liten!

Hoppas ni får en bra start på veckan! KRAMAR

Postat av: Sara

Tack detsamma :-)

2009-03-23 @ 11:26:30
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: