Ny vecka och mer sol

Godmorgon!
Här har vi nyss ätit frukost och nu satte jag mig framför datorn i några sekunder innan jag tänkte hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagen.
Är ganska seg i dag känner jag trots att solen skiner för fullt ute och det verkar bli minst lika fint idag som igår. Ska jobba idag, så jag får njuta av solen ikväll istället, om den nu är kvar då.
Det känns att det är måndag i dag för då är jag alltid lite tröttare än vanligt och det brukar vara svårare att komma igång med saker och ting, men det ska vi nog snart få ändring på.
För nu ska jag skutta in i duschen!

Ha en bra dag därute! Kramar

Postat av: Mindy

Ha en skön måndag söta du..kram

2009-06-22 @ 11:32:03
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: