Randigt & parfym

M fick en supersnygg randig v-ringad t-shirt från koppartrans av mig i födelsedagspresent. Jag tycker den är jättefin och M gillade den också, somrig och fräsch och det är snyggt med det V-ringade med.
Beställde t-shirten från paprikastore som jag senare ska lägga ut en tävling tillsammans med :-)

Han fick även några doftprover av mig samt ett kort med en liten beskrivning på att han även ska få en valfri parfym. Att bara lukta och välja någon ville jag inte göra eftersom en parfym kan lukta helt annorlunda från person till person, och jag ville att det skulle bli helt rätt parfym som är "han".

M blir alltid lika glad för presenter även fast han aldrig önskar sig något

randig v-ringad t-shirt från koppartrans

Lagom "dos" av små snygga detaljer

paketet slog jag in i ett av lagerhaus snygga inslagspapper & snören


Postat av: Nina

Skitsnygg t-shirt! En sådan skulle min sambo också passa i :-) Ha en riktigt bra tisdagkväll!

2009-06-09 @ 19:44:08
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: