Magen & armband

Det lilla livet i magen rör på sig nästan hela tiden nu om dagarna, ja det är verkligen "full fart" där inne! Minsta spark är lika härlig att känna, och ännu finns det rätt gott om plats för den så det är väl bäst att passa på innan det blir för trångt där inne :-)

Armbandet från Llittmarck i guld är jag så nöjd över och använder det tillsammans med mina övriga favoritarmband nästan varje dag. Armband piggar alltid upp och Elwira tycker om att pilla på dom ibland också, och de tål att pillas på utan att de går sönder.
 Armband är "min" accessoar nu, det är det enda jag kollar på i smyckesväg på stan och webben just nu  

Sitter i bilen på väg till Nkpg, lillbebis rör på sig för fullt! favoritarmbanden är på tilsammans med en av Elwiras snoddar som hon slet av sig ;-)

Postat av: ullisar

ååh... nu längtar jag massor tills det ska börja snurra i magen på mig!

2009-06-12 @ 22:08:45
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: