Onsdagen

Oj då, jag såg nu att mitt inlägg jag skrev tidigare idag när jag var hemma på lunchen inte kommit med? aja skrev iallafall ett snabbt inlägg när jag hade lunch idag på jobbet och var hemma och åt.
Elwira och M var inte hemma då så det var verkligen en tyst lägenhet att komma hem till, är ju så van att höra deras röster och framförallt Elwira som pratar non stopp :-)

Jag "smygstartade" midsommarafton lite här i kväll, eller fick iallafall lite midsommar feeling för jag åt sill & färskpotatis, det är ett "måste" för mig på midsommar.

Det har varit sol här hela dagen och den skiner faktiskt fortfarande så jag funderar på om jag kanske skulle ta och gå ut och gå en liten sväng fast jag är egentligen rätt så trött ikväll, men kanske skulle var skönt ändå eftersom jag varit inne och jobbat hela dagen? jo jag ska nog gå ut en sväng...


Postat av: Matilda - mercedes mamma

Ja blogg.se har inte funkat för någon idag verkar det som.



Ja det blir lite extra att fira på midsommar då :)

2009-06-17 @ 20:26:59
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag försökte också göra inlägg innan idag, men nix!

Min sambo vill helst inte tjuvstarta med midsommarmaten, men jag älskar sill och potatis precis som du :-) Men då blir det ingen snaps för dig i år - jag tar en för dig också ;-) Ha en fin kväll! Kram Nina

2009-06-17 @ 20:31:26
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: